Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
23.7.2008, Pavel Kovač, recenze
Chystáte se koupit nový monitor a zároveň HD televizi? Koukáte na filmy z menší vzdálenosti? Pokud jsou vaše odpovědi kladné, tak právě dnes recenzovaný monitor/televize může být pro vás ideální řešení.
1  2  
Gavis | 9.1.201321:17
Může mi prosím někdo poradit jestli se dá u této TV­/monitoru vypnout používání dálkového ovládání?
Chtěl bych jej používat pouze jako monitor, ale jako novou TV jsme si pořídili opět Samsung a při ovládání TV mi to rovnou ovládá i monitor :­(
Existuje nějaké řešení?
Díky
Odpovědět0  0
janex | 16.2.20137:22
skus prelepit diodu infračerveného přijímače na monitoru
Odpovědět0  0
Gavis | 18.2.20136:19
Ahoj, zkoušel jsem přelepit diodu ­- dal jsem přes ni vizitku ale stále přijímá signál ovladače. Přijímač je teda někde v oblasti té diody?
Jaký materiál je vhodný pro odstínění signálu?
Díky
Odpovědět0  0
mga | 17.11.200921:34
Tento monitor ma LCD panel LTM240CT01 ak by ste o nejakom vedeli dajte vedieť.
Odpovědět0  0
brad pitt | 28.1.200920:26
nevedeli by ste mi nekdo pomoct pls kde najdem ten wallpaper s anjelinou v solidnom rozliseni? :­) lebo co som nasiel na nete tak su to len rozliska 1024.. a ked vacsie tak umelo roztahnute a je mi z toho na bliti :­( inak recenzia fajn, monitor mam doma, na TN pomery lepsi byt ani nemohol ;­-­) ale ta anjelina mi k tomu chyba :)
Odpovědět0  0
e1. | 16.7.200918:04
Keď pohľadáš, tak nájdeš toho určite viac. ;­)

[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Odpovědět0  0
falko1 | 24.1.200911:05
Mám ten sam problém ,anaou antenu analog naladí vše a DVB T nic stav signalu se ani nepohné ,na stejn antenu plazma ladí vše.poraďe jak to vyřešit díky za každou radu
Odpovědět0  0
Honza599 | 24.1.200911:40
takze mas asi ten samy problem jako ja...daval si system­-aktualizace softrewu ze?a pak si dal ten druhej ze?a pak se to samo vypina a zapina...
Odpovědět0  0
Pix | 24.1.200920:00
Takže je dobře, že se mi nepodařilo najít nastavení ­-> SYSTÉM?
Výše mi totiž FojDa radí ­(děkuji!­), jak se zbavit samovolného zapínání zvuku TV = změnit v Menu ­- nastavení ­- systém ­- aktualizaci SW ... Jenže já dojdu v menu jen k ­"nastavení­", kde mám řadu možností ­(.. jazyk, čas,..., úspora energie, aj.­) ale ­"systém­" žádný.
Nebo to jde jen v režimu monitor připojený k počítači? ­(Já T240 zatím používám jen jako TV­)
Děkuji zavysvětlení!
Odpovědět0  0
FojDa | 17.3.200918:52
Nastavení ohledně vypnutí automatického zapínání zvuku se provádí v menu digitálního tuneru ­(tlačítko ­"D.MENU­" ­- je vřadě pod numerickými volbami kanálu­) a ne v menu televize ­(tlačítko MENU­).
Odpovědět0  0
Pix | 17.3.200920:24
Fojda: Děkuji!! ­(Tam jsem sice taky hledal, ale nevsiml si, ze menu pokracuje ­- sipka dolu­)­). Ted uz me bude budit jen hlucneji dychajici zakonita manzelka. A je to!
Odpovědět0  0
falko1 | 25.1.200913:01
ne,ne ja jsem neaktualizoval system mam tovarni system .s zapinanim a vypinanim nemam problem ,jen s ladéním DVB T
Odpovědět0  0
Janek79 | 16.3.200922:01
Hoj. Já mam ten samý problém, našel jsem v nastavení nový soft a dal jsem tu druhou volbu a nyní se monitor neustále vypíná a zapíná .. pokud není přepnut na analog TV... co s tím ???? Díky
Odpovědět0  0
janek79 | 17.3.200922:22
Tak jsem volal do servisu­- jediny kdo ted dela Samsungy je Cesky Servis, kde ochota pokulhava. Na recepci me pani spojila s technikem, kterej mi vynadal, proc jako ten software prepinam.... Kdyz tam je soucasti a tvari se jako novejsi, tak proc ne, boze.... No tv se musi do servisu dat a tyden az ctrnact dni ndz to opravi.. Musi neco objednat­- doufam,ze to bude zadara, kfyz se podle me nejedna o poruseni podminek reklamace.... Hooodne stesti a neprepinat!!!!!!
Odpovědět0  0
Honza599 | 23.1.200922:49
Mam tento tv­/monitor samsung t240hd a dneska jsem omylem prepnul v systemu na druhy system ­(uz nevim jak se jmenoval ale byh nejak v zari..a ten ktery byl od prodejce byl asi v listopadu­) no a jak jsem to udelal vypla se tv a asi za 5 vterin se zase zapla a za 5 vterin zase vypla...takhle stale dokola,ale jen kdyz tam mam DVT kdyz zapojim nebo pres HDMI nebo zvolim rychle nez se TV vypne jen klasicky TV programy tak to slape..ale neda se tam upravit ten system ten jde jen v DTV...tak sem se chtel zeptat jestli nekdo nemate stejny problem nebo nevite jak to vyresit?jestli se to neda nejak cely restartovat a navolit si to tam..nebo ja sem celej s toho zoufalej..dik moc za kazdou radu
Odpovědět0  0
Vladky | 20.1.200911:51
Neviete niekto o nejakom DVB­-T MPEG­-4 dekoderi do CI slotu pre tento monitor?
Odpovědět0  0
ReDan | 22.9.200918:36
Ja boužel ne, ale taky by mě to zajímalo. Popřípadě jestli se dá aktualizovat software.
Odpovědět0  0
Prestons | 10.1.200915:38
Mam tento monitor doma na odskusanie po dobu 14 dni a po prepojeni s FullHD kamerou cez HDMI je vysledny obraz nekvalitny. Pravdupovediac obraz z TV signalu ­(koax­) je kvalitnejsi.
Pri HDMI je odost viacej sumu. Povodne mam v plane si obstarat 24­" LCD s HDMI , ale ako tak pozeram tak mi bude stacit aj bez, teda ak ma kazdy HDMI vstup podobny problem u tychto monitorov, tak je to na nevyuzitie. Povodnym zamerom u mna malo byt prepojenie setopboxu na prijmanie TV signalu alebo DVD prehravaca s monitorom. Ako tak pozeram, vratim sa k staremu TV .
Odpovědět0  0
theror (8) | 9.1.200914:14
T240 a T240HD ­- jedná se o stejné monitory s tím,že T240HD má navíc pouze repro a TV tuner?Docela mě zaujal,ale tuner nevyužiju repro mám externí.
Odpovědět0  0
dostal1petr | 3.1.20099:58
neví někdo proč mi hraje napojení cinči černobíle? díky za radu co udělat ať mi to hraje barevně
Odpovědět0  0
petr1dostal | 2.1.200920:30
nemá někdo z vás návod na t240hd, aby mi ho prosím poslal? díky
Odpovědět0  0
Pix | 26.12.200822:29
zvuk.
Tak me T240HD vylekal. Najednou ­(vecer­) vedle mne zacal kricet vzruseny hlas! Po momentu prekvapeni jsem zjistil, ze se sam od sebe zapnul zvuk. Na malou chvilku. To se opakuje ­(samozrejme, pokud je v siti, ve stand­-by rezimu­) i nekolikrat denne.
No, jsou i horsi veci, moc me to netrapi, aspon me to donuti duslednej vypinat a tim vic setrit.­)­)
Jen pro zajimavost, setkal jste se s tim taky nekdo??
Odpovědět0  0
slaverv | 27.12.20080:13
To se mi stalo taky. Vcera v noci se zniceho nic zapnul na par vterin zvuk. Docela probuzenicko;­-)
Odpovědět0  0
Vladky | 27.12.200814:39
Mne sa to stava pravidelne. Ak posledne co som pozeral bola TV tak vzdy asi po hodine sa zapne zvuk. Ale len raz, potom uze je ticho az do dalsieho zapnutia. Super je to v momente ked prave zaspavam...
Odpovědět0  0
FojDa | 30.12.200822:47
Tento problém způsobuje zapnutá ­"Aktualizace v pohotovostním režimu­". Stačí ji vypnout: D.MENU­->Nastavení­->Systém­->Aktualizace softwaru­->Aktualizace v pohotovostním režimu.
Odpovědět0  0
vikykyvi | 16.11.200823:59
Nesetkal jste se někdo s tímto?
- připojení LCD k PC přes D­-SUB a přepínání mezi TV a PC funguje normálně.
- problém nastává připojením LCD k PC přes DVI kabel. Monitor se při zapnutí PC rozběhne, signál DVI nalezen, při přepnutí na TV vše OK, ale při přepnutí zpět na PC, signál DVI nenalezen a monitor se po chvilce vypne. Nevím si rady.
Odpovědět0  0
raymann | 11.11.200818:08
zdravim, rozhoduju se mezi dvema samsungy
Samsung 24­" T240 černo­-rubínový
Samsung 24­" SM 2493HM piano černý

lcd bude pouzit predevsim pro hry a filmy, moji otazkou je ­- je non HD verze parametrove stejne tak dobra jako 240hd? ­(grafy inputlagu a odezvy jsou u 240HD lepsi nez 2493HM ­- nejsou tam zadne schody, tzn zadne rozdvojeni hran atp..­)

na monitoru se bude hrat predevsim HL, co v teto cenove kategorii doporucujete??
Odpovědět0  0
Podhy (37) | 7.11.200819:04
dneska mi přišela tahle televize­/monitor ale když v něm skočím do teletextu tak nevím jak z něj vyskočit...jsem asi natvrdlej mohl by mě někdo poradit jak to pomocí ovladače udělat? :)
Odpovědět0  0
Podhy (37) | 7.11.200819:34
tak dobrý...jediný tlačítko co jsem nezkusil máčknout a ono to funguje :­) jsem blb :)
Odpovědět0  0
PiX | 7.11.200823:20
Jestli si to dobre pamatuji, tak je to tlacitko, kterym se prepina digi­/analo a je na nem nakreslena prazdna obrazovka ­(nekde vlevo, cca uprostred­).

PS: A funguje ti na digi, v jednom nastaveni, teletext i ceske EPG?
Odpovědět0  0
PiX | 7.11.200823:30
a vidim, ze nez jsem to odklik, tak uz je davno jasno ­)­) No treba nekdo dalsi nebude tapat..

Akdyby nekdo uspel s tim cz teletext + cz EPG, pochlubte se, prosim
Odpovědět0  0
Mirek Zoubek | 4.11.20089:51
Ahoj, je nějak možné sledované pořady z TV nahrávat do PC? Díky, Mirek.
Odpovědět0  0
cheorchina (1) | 3.11.200819:16
Monitor mám ode dneška a problém je takový, že připojím anténu, ale nenaladí se vůbec nic.Ani přes plug play ani přes automatické ladění.Antenu vrátím do televize ­(taky Samsung LCD­) a samozřejmě naladí vše okamžitě.Menu je naprosto stejné jako na LCD televizi,takže nastavení při ladění mám dobře.Neví někdo?Nebo zřejmě na reklamaci...Předem díky za názor
Odpovědět0  0
Pirana | 14.1.200912:28
Mám tento monitor od vánoc a stejný problém.Připojím digitální anténu a na obrazovce se zobrazí Není signál. Taky mám televizi Samsung a funguje normálně. Bydlím v Praze.Poradí někdo?
Odpovědět0  0
lqd | 19.1.200918:43
mal som rovnaky problem, dal som obnovit systemove nastavenia a znova ladit a naslo mi programy z ­"Vysílací síť 2­" ­(Praha­), to ze nenaslo dalsie uz bude iny problem..:)
Odpovědět0  0
jiri_xxxx | 31.10.200815:15
Postup je nasledujici:
1. V DVB sekci je treba naladit programy s kodem ­"Jine zeme­" a pak si je precislovat dle potreby
2. Nasledne v analog. casti spustit Plug&Play, zvolit si jazyk menu a v okamziku, kdy se objevi volba zeme nastavit UK; vsechny nasledujici volby ­(Automat. ukladani, cas, ...­) je treba preskocit. Tim se dosahne toho, ze se nepreladi nastavene programy, ale zmeni se kod zeme, v dusledku cehoz bude spravne EPG a programove info.
3. Pokud si chcete usetrit cas a nervy, na support Samsungu uz nevolejte.
Odpovědět0  0
tuby66 | 1.11.20080:05
jenze pak zase nejede TXT :­-(
Odpovědět0  0
Pix | 1.11.200812:15
Presne tak.
Jiri, dik za rady, urcite to bylo dobre mysleno. Jenze ja nevim, bud jsem trotl, nebo je neco spatne..
Po dlouhem snazeni je vysledek:

1­) Problem zustava. Na digi je sice cestina ­(pri volbe jazyka UK­), ale ­- nejde teletext ­- nejde precislovat ­(setridit­) programy ­(jsou od cisla 800 vyse a promichany s radii

2­) U stanic verejnopravniho multiplexu ­(síť 1­) zmizelo oznaceni stanice ­(ct1, 2, 24, 4 i radií­).
U site 2, tj. Novy a Primy naopak zmizela programova nabidka ­(EPG­)
Bod 2­) prisuzuju zmenam ­(preladeni­) vysilace ­(ktere probehlo zrovna v te dobe­), ale nevim, jestli je zmrsene vysilani, nebo jde jen o nekompatibilitu T240, tedy, ze neumi vysilane informace precist.

Pokud k tomu mate jakekoliv poznatky, prosim, podelte se ­(zatim jsem doma za toho trotla­)! Dekuji!
Odpovědět0  0
jiri_xxxx | 3.11.200819:34
Zdravim a potvrzuji nasledujici:
1. Po zmene obsahu multiplexu zmizelo oznaceni uvedenych radii a televizi
2. U Novy a Primy a zmizela EPG informace ­- duvody jsem nezkoumal a po diskuzi se Samsung supportem jsem dospel k zaveru, ze nezbyde, nez vyckat na dalsi firmware, i kdyz pochybuji, ze to opravi.
3. Pokud pouzijes ten muj postup, tak TXT nebude fungovat ­- na tuhle informaci jsem zapomel, protoze ho nepouzivam.
4. Pokud mas znovu ta cisla kanalu 800, ... pak muselo dojit k preladeni digitalni casti. Je treba to v tom Plug&play ladeni v analogu preskocit.
5. Jinak, i kdyz to udelas jak jsem psal, tak uz to precislovani nepujde, ale cisla tech puvodnich kanalu 1,2, ... zustanou a tve precilovani zustane. To precislovani musis udelat prave pri tom ladeni v digitalu s kodem ­"Jina zeme­", protoze pak tou zmenou na UK o to prijdes, ale diky tomu ze to mas nastavene, tak ti to nevadi.

Je to opruz a jenom castecne vitezstvi, ale vic se z toho asi neda vyrazit. Chvili jsem hledal reseni na internetu, ale na nic jsem nenarazil, tak jsem to vzdal.
Odpovědět0  0
petratur (3) | 3.11.200820:46
Hm dnes vypršel měsíc co jsem to reklamoval. Budu žádat peníze zpátky. Otázka zní, jaký monitor podobných vlastností s TV tunerem koupit jako náhradu?
Odpovědět0  0
slaverv | 26.12.200811:54
Díky za radu. Funguje to.:)
Odpovědět0  0
PiX | 29.10.200813:31
Uz jste, prosim, nekdo vyresil tu cestinu? Prozradte jak na to, prosim!
Odpovědět0  0
mike.cz.com | 19.9.20081:13
se mi zdá lehce podivný..... T240hd sem totiž nikde neviděl pod 10k, mnohdy i daleko za 11k... zato bratříčka T240 ­(tedy bez tunerů­) i za těch 8.... docela to člověka splete, co myslíte?
Odpovědět0  0
lorddavid (1) | 20.10.200812:04
taky me to zarazilo proto jsem mrkl na odkas a vede na monitor bez koncovky HD takze mala chybicka se vloudila do teto jinak vyborne recenze :­-)
Odpovědět0  0
NetAndy | 8.9.20089:45
Tak jsem to tu hezky zaspamoval a mohu přijít k tomu, proč jsem přišel, nevíte někdo jak zobrazit správně háčky, čárky a kroužek v přehledu programů a informacích o nich...když se stiskne třeba info u programů co jdou v digitální televizi? nejde mi tam totiž diakritika, mám nějaké A s obráceným háčkem před znakem místo čárky nad znakem a ? místo háčku, třeba řev je ?rev, takže luštit to jde, ale není to ono.
Je to vůbec chyba monitoru nebo se y informace vysílají v nějaké špatně znakové sadě?
Jinak teletext, menu vše mám normálně česky s diakritikou i vychytávky jako ůĎťň a tak.
Odpovědět0  0
NetAndy | 10.9.200818:10
Odpovím si sám, stačí být velká británie a ne Ostatní země:D
Odpovědět0  0
NetAndy | 16.9.200819:32
Ha, sice funguje tahle čeština, ale zmizel mi teletext a programy jsou uložené jako 800­-818, nevíte, jak mít česky jak tv program v DTV tak teletext? Tedy ono takhle pod Velkou Británií teletext není vůbec, kdyby byl jen se špatnou diakritikou...
Odpovědět0  0
petratur (3) | 22.9.200819:43
Už jsi na to přišel? Řeším stejný problém.
Odpovědět0  0
Wylda | 30.9.200814:21
Mam stejny problem :­(­( U jakekoliv jine zeme si mohu precislovat kanaly. Pouze u velke britanie je TV program korektne cesky, ale zase je zasedle ­(nefunkcni­) tlacitko na precislovani kanalu :­(­(­(

Nevi nekdo jak to vyresit ­/ obejit?
Odpovědět0  0
šaňo | 17.10.200810:48
Tak včera jsem to koupil a mám stejný problém. Vyřešil to někdo nebo ne. Máte český návod na ovládání nebo ne? Jsem z prahy a chtnu jenom multiplex 1 bez Novy která má HD není podporován.
Odpovědět0  0
Wylda | 20.10.200812:03
JJ, volal jsem na Samsung a hned vedeli ­- je treba zaktualizovat firmware. Dali mi kontakt na nejblizsi servis dle bydliste. Tak jsem tam zavolal jestli to delaji na pockani a nedelaji. Pry si musi o FW zazadat na Samsungu. Cele to pry zabere 14dni :­( Tak jsem jim rekl, at zazadaji a az budou mit mi zavolaji a muzou mi to lousknout na pockani. To pry take nejde protoze by to mohlo byt i necim jinym a tu TV jim tam proste musim dovezt ­(prestoze support Samsungu hned vedel, ze jde o FW­). Tato neochotna firma je tusim ­"Cesky servis­" v Praze. Cele me to znechutilo ­(Samsung o tom vi, presto se to vesele prodava dal­). S ani jednou z techto dvou firem uz nechci prijit do kontaktu, takze to budu resit pres prodejce.
Odpovědět0  0
petratur (3) | 23.10.200814:41
Me zkusenosti ­"Cesky servis­" totalne neschopny. V soucasne dobe mam LCD na zarucni opravu v ­"Dileris­", zatim se zda stokrat lepsi. Dam vedet jak jsem dopadl.
Odpovědět0  0
tuby66 | 1.11.20080:03
se zaujetim jsem cetl vase prispevky, pac mam LCD TV ser.656 a mam ten samy problem. Je to dost vopruz, kdyz neco hledam na TXT a musim prepinat ­'zemi­' nebo na analog. Jsem zveadav, jak pochodite. Dejte vedet.
Odpovědět0  0
NetAndy | 8.9.20089:41
Pro ty, co se neustále ptají na názor vlastníka, jsem s ním spokojený, proti TN panelům nic nemám, snad až na mizerný obraz zespodu, to mi vadí, protože mám monitor naroti posteli, ale taj e bohužel o dost níž, a tenhle se nedá naklopit, nicméně oproti SyncMasterovi 204B je na tom s pozorovacím úhlem o něco lépe, design to má moc dobrý a jako druhý monitor je to naprosto nevkusné, protože původní monitor vypadá vedle toho nějak uboze:D
Jinak jsem z Prahy z paneláku a mám vcelku mizerný signál, když vypnu počítač a dobře nastavím anténu ­(interní se zesilovačem­), tak chytám v pohodě digitální vysílání a se šumy normální, když mám puštěný počítač, tak je mnohem lepší analogové, protože příjemně šumí a digitální vcelku často prská a vydává nepříjemné zvuky. Jinak chytám i rádia­(digitální­-všechny možné české rozhlasy­). Nevýhodou je nemožnost nahrávat, co člověk vidí, na to je nejspíš o dost lepší karta, jako televize je to ale v pohodě. Jsem spokojený, na hry ideální, nic se nerozmazává nezdvojuje, na práci taky dobré, velká plocha je velká plocha:D A televize to není špatná, podařilo se mi nastavit české menu i teletext, ale ještě neumím správně zobrazit diakritiku u info o programech co jdou zrovna, což je nějaká digitální vychytávka nebo co.
Odpovědět0  0
HerrLogan | 2.9.200820:42
Rád bych se zeptal, jestli je jednak povrch obrazovky lesklý a jestli monitor­/TV zvládá zpětně nižší rozlišení ­(400x300, 320x240 atd.­). Zajímá mě zpětná kompatibilita starších her.
Odpovědět0  0
NetAndy | 8.9.20089:33
No u těch her bych to viděl spíš jako otázku grafické karty, jinak monitor má nepříjemnou vlastnost ty hry roztáhnout přes celou obrazovku i když jsou 4:3, nicméně přes ovladač jde normálně spustit, aby to bylo 4:3, takže to tak nevadí.
Odpovědět0  0
mike.cz.com | 19.9.20080:36
nižší než nativní? to zvládá každý monitor, od čeho je interpolace že? jen je rozdíl , jak interpolaci monitory zvládají a tento podle recenze bez problému krása ;­-)
Odpovědět0  0
oh171 | 14.8.200815:20
Umí to něco jako PIP, obraz v obraze? Člověk by mohl pracovat a přitom jedním okem sledovat v malém okně zprávy, nebo jiný TV pořad.
Odpovědět0  0
NetAndy | 8.9.20089:50
No an ovladači sice PiP je, ale kdykoli ho zmáčknu napíše to Not Available, resp. Není k dispozici poté co jsem přepnul do češtiny, takže asi spíš ne. Ale moc to neřeším, mám monitory dva, takže jeden může v klidu býti televizí...i když mnohem líp na něm jde video, nemám nejlepší signál, zapnutý počítač ho trochu ruší a mám u antény moc krátký kabel:D
Odpovědět0  0
jendosa | 13.8.20088:47
Nevíte někdo, jestli monitor Samsung T240 ­(nemyslím T240HD­) má v menu možnost nastavení režimu 1:1? Každý říka něco jiného. Má ho někdo doma a může mi to říct na 100%? DÍKY.......
Odpovědět0  0
NetAndy | 8.9.20089:30
Nevím, nenašel jsem to, ale stejně na nastavení 1:1 u PC používám kartu, a televizi 1:1 fakt nechci.
Odpovědět0  0
nordic | 2.8.200810:27
jsou stejne na vasich recenzich to nejlepsi ;­) tim nechci zpochybnovat kvalitu recenzi, jez jsou dobre
Odpovědět0  0
RARK9 (6) | 26.7.200811:59
Zajímalo by mě jestli se někdy dočkáme recenze kvalitního LCD jako je Dell UltraSharp 2408WFP ­(nejlépe nová revize A01­). Řekl bych, že o něj má zájem hodně lidí. Furt se všude dělaj recenze na takovýhle lesklý hrůzy a pokusy o monitor a je to stále jenom TN. Já bych byl za recenzi toho Dellu hodně rád, protože má nejnovější ­(tuším 3.­) generaci S­-PVA od Samsungu.
Odpovědět0  0
Honziz (3) | 25.7.200818:41
Chtěl jsem se zeptat vlasníka monitoru : Samsung T240HD,zda tento monitor je naprosto vhodný pro běžné používání.­(Hraní her,sledování filmů ­(HD­) a pro běžnou práci s programy­)A také jsem se chtěl zeptat jaká je spojenost stímto monitorem a jesli by ho vyměnil za jiný.A jaké jsou popřípade zaporné vlasnosti monitoru.které vlasník hodnotí.Mockrát Ďěkuji.
Odpovědět0  0
Koník | 25.7.200813:25
Tak vážně nevím po čem sáhnout zda po MPVA 245T za cca 19.800,­- nebo po TNT T240HD s TV za cca 9500?
Fakt dilemno :­-­)
Odpovědět0  0
homi (2) | 4.8.200821:52
Uz si se nejak rozhod? Muzu se zeptat,kde se da tento tv koupit za 9500?
Odpovědět0  0
D@nte (2) | 25.7.200813:03
Vzdyt tam neni absolutne nic o pouziti LCD jako TV. Mam takovy pocit, ze odstavec o TV autor nekde skopcil na zahranicnim webu, nebo mi to pripomina takove klisoidni zvasty ze skolnich let kdy jsme psaly vselijake laborky­(opakuj to same jen pokazde to jen trochu pouprav pro dane tema a bude to vypadat dobre­)tohle ma byt objektivni recenze, ne ukol do skoly, kdy vam bude stacit za dobre.Chceme rozsahlou objektivni recenzi, jestli, ze ignorujete to, ze ma LCD Tv tuner, tak snad ani nerecenzujte.Dale panove absolutne chybi testy PVA a IPS LCDcek, uz vidim ty obavy vyrobcu, prodejcu u mereni inputlagu ­(50 ­- 150ms­), nepamatuji si, ze jste recenzovali tenhle typ LCD po zavedeni mereni inputlagu, zajimava nahoda:­-­)­).Neflakejte to.Dante
Odpovědět0  0
l.jelinek | 25.7.200810:46
monitor­/TV moc hezky a ty kocicky jeste hezci ­(muze se to tady psat? :­-­) ­).

To Redakce: Jak psal snajprik, nemuze zapujcit na recenzi ten 28­" ViewSonic ­(sice mam 20­" VS, ktery ma jeden vadny pixel, ale stejne se za recenzi primlouvam­)? Vypada dost slusne a uhlopricka uz je dostatecne velka i na TV. DIKY PREDEM!!!
Odpovědět0  0
.T4fg. | 24.7.200817:20
Dobrý den,ví někdo zvás zda příjmá tento monitor i klasický analog?Na vysočině není digitalizace a tak se ptám zda pustím Tv i přes klasickou anténu a analog děkuji
Odpovědět0  0
Vladky | 24.7.200818:59
Ano, ma aj analogovy tuner.
Odpovědět0  0
T4fg | 25.7.200817:53
Moc dík,až na Vánoce zlevní tak si ho hned objednám.
Odpovědět0  0
Tomekczze | 24.7.200815:56
Budete recenzovat i rtento model 24 lcd Benq FP241VW Black? Urcite by to ocenilo hodne lidi navic je to P­-MVA
Odpovědět0  0
Insider | 23.7.200823:46
Monitor mám doma a naprosto nechápu, proč se recenzent zabývá nějakými ovládacími tlačítky na boku monitoru. Součástí balení monitoru je totiž plnohodnotné dálkové ovládání, které dovoluje KOMPLETNĚ ovládat všechny funkce monitoru ­- přepínání zdrojových signálů, celou televizi­(včetně např. čtyřech barev pro přepínání teletextových stran­), i všechny funkce OSD v monitorové části. Jen tlačítko PIP nefunguje, protože monitor bohužel nemá PIP. ­(Také nemá S­-VIDEO vstup­). Ono se to nezdá, ale normálně bych na monitoru tak často neupravoval elementy obrazu, díky dálkáči jsem si ale zvykl často například přepínat mezi dynamickým kontrastem a normálním atd.
Odpovědět0  0
cml11 (419) | 24.7.20086:09
Existence DO byla v recenzi nějak opomenuta jak se zdá. Nebo že bych se přehlédl? Každopádně díky za doplnění důležité informace.
Odpovědět0  0
Honziz (3) | 25.7.200815:35
Zdravím váhám na zakoupení tohoto monitoroku­/TV,používal bych ho k pc na hraní různých her,filmů a běžné práce...Chtěl jsem vás poprosit jesli by jste mi nenapsal jak jste stímto monitorem spokojen.A jesli vůbec nelitujete,že jste si ho zakoupil.A nekoupil si jiný.Děkuji za odpověd.
Odpovědět0  0
Nico1978 | 6.3.200920:39
Zdravím, právě si chci pořídidt tento monitor, je to volba, skrz šetření místa TV. Bylo by možné si zavolat. Nechám tady na mě kontat. 777898510, chtěl bych se zeptat na pár věcí. Děkuji.
Odpovědět0  0
pít (1) | 23.7.200816:14
Stálo by za to napsat v recenzi, že bohužel nepodporuje kodování MPEG­-4 a tudíž nelze přijímat vysilání DVB­-T ve vysokém rozlišení, jak ho vysílá v Praze Nova. Případně vyzkoušet možný příjem tohoto vysílání dekodovací kartou v CI slotu, protože monitor je tímto slotem vybaven.
Odpovědět0  0
charles vintner | 27.4.200919:26
Ahoj, jak je to tedy s tim MPEG 4? Na nekterych e­-shopech ho prezentuji, ze podporuje DVB­-T MPEG4, je tedy tato podpora plne integrovana, nebo se musi resit dokoupenim nejake rozsirujici karty? Pokud tento ho interne ­(bez dodatecnych karet­) nema, nevite o nejakem podobnem ­(cenove­/vybavenim­), ktery by MPEG4 zvladal automaticky? Diky
Odpovědět0  0
Blc | 21.5.200911:31
Prodávají se 2 typy. Jeden umí mpeg4, druhý ne. Viz např.:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Odpovědět0  0
Martin999 | 23.7.200813:54
V casti barevny gamut je chybicka ­"jak daný obraz vypadá na monitoru BenQ V2400W­". Jinak pekna recenze.
Odpovědět0  0
MarBen (11) | 23.7.200812:59
K monitoru se nebudu vyjadřovat, najde si jistě své zastánce i odpůrce, ale ta zpracování recenze je opravdu super, bylo mi potěšením číst :­-)
Odpovědět0  0
Jumperman (45) | 23.7.200810:36
Teď nedávno jsem si koupil úplně jednoduchej monitor od LG model L222W s D­-Sub vstupem, bez repráků... Je to sice jen 22­" ale bohatě mi to stačí... Nechápu některý z vás co by jste chtěli... :­-­))
Odpovědět0  0
mike.cz.com | 19.9.20080:32
pro některé lidi je to akorát, na co televizi a ještě monitor? mít několik litrů navíc a taky kábelovku zavedenou přímo sem ­(tedy k pc :­-D­) tak beru všema deseti. navíc... moje karta už ani d sub nemá, stejně jako ­(skoro?­) všechny co se teď prodávají.... další minikomplikace v případě tvého lg, nutnost redukce.... já zas nechápu že se někdo diví integraci dvou výrobků v jeden.... podle mě to je dost dobrý nápad....
Odpovědět0  0
Pettt | 23.7.20089:09
To už je kolikátý monitor, co tady recenzujete poslední dobou, který nemá výškové nastavení. Za to bych výrobcům urážel pazoury, je to kolikrát pro normální použití důležitější než odezva nebo design.
Odpovědět0  0
eelke (1) | 23.7.20087:55
dodnes jsem nepochopil jak nekdo muze na ty sileny TN koukat, tohle ma byt televizni monitor? To aby na nej clovek koukal s hlavou ve sveraku a bal se pohnout aby se mu nezmenil obraz? Nechapu :)
Odpovědět0  0
cml11 (419) | 23.7.20088:13
Mám doma TN LCD BenQ G2400WD. Pro práci na PC, kdy sedím přímo před středem vhodně napolohovaného monitoru nemám s pozorovacími úhly problém. Ve chvíli kdy by před monitorem měli sedět dva lidé už není možné docílit vhodného pozorovacího úhlu bez zkreslení. LCD dočasně používám také jako TV na vzdálenost cca 3m. V téhle vzdálenosti lze být od osy monitoru max. 1,5m na každou stranu bez ztráty kvality obrazu. Není to bůhvíco, ale s nějakými omezeními to použitelné je. Důležité je, aby s tím kupující počítal. Jinak bude opravdu zklamán.
Odpovědět0  0
spc | 23.7.200816:45
KONECNE!!!!!

niekto poukazal na hlavny nedostatok ­- TN MONITOR pouzivat ako TV je totalny nezmysel, najme ak sa mi nechce sledovat film ­'pekne vystrety­' na stolicke ­-> takze si urobim pohodlie co znamena ze pozeram viac ­'zdola­' a.......

TN JE GRC!!!!! Fakt som sa skoro doblval ­- prechadzal som z 26­" PMVA na 28­" TN a bol to jeden z najvecsich omylov v mojom zivote ktory sa ale nastastie dal bleskove napravit! :o­)
Odpovědět0  0
cml11 (419) | 24.7.20086:07
Ano, to je pravda. Z těch tří metrů je obraz dobrý pouze ze sedačky umístěné na střed proti panelu. Ze země, nebo křesla umístěného bokem už sledujete něco jiného než by bylo žádoucí. U nás je TN panel jako TV provizorním řešením a ve dvou lidech se na sedačku i tak vejdeme, takže nakonec to tak zlé zase není. Dlouhodobě bych tahle omezení rozhodně neakceptoval. Každá zkušenost je ale dobrá a tahle mě přesvědčila o tom, že jsem se při výběru TV zaměřil z LCD směrem k plazmě.
Odpovědět0  0
spc | 24.7.200811:08
No plazma je fajn technologia, mam peknu ciernu a kontrast ­- no na stole v ulohe monitora ju takmer isto neuvidime ­(technologicke limity velkosti bodu­),
takisto ma dost vysoku spotrebu

Kvalitne LCD s technologiou SIPS alebo PMVA je na tom velmi dobre co sa tyka vernosti farieb pri pohlade pod uhlom, som naozaj plne spokojny ­- vadi len ta ­'siva­' cierna farba potme, ale to by sa dalo riesit dynamicky variabilnym LED podsvietenim...
TN technologia ma skutocne velmi biedny obraz pri pohlade zdola, ten ma sklon nie ze blednut ale dokonca sa ciastocne zinverznuje :o­(
Odpovědět0  0
cml11 (419) | 24.7.200814:37
Plazma je na PC monitor nevhodná hlavně kvůli velikosti bodů a jejich náchylnosti k vypalování. Na TV je to ale v mnoha směrech lepší technologie než LCD, protože ze záporných obrazových vlastností pak zůstává opravdu jen to vypalování. Spotřeba je vyšší, ale těch cca 30% navrch je prostě daní za kvalitnější obrázek.
Odpovědět0  0
spc | 24.7.200817:25
A nepovedal som vlastne to iste? ;o­)

Aj ked s tym vypalovanim bodov nesuhlasim ­- LCD ma k tomu tiez dost sklony a tragediu to predstavuje hlavne u TN monitorov, pretoze u tych mrtvy pixel svieti naplno nejakou kriklavou farbou :o­(
(a videl som takych ­'krasavcov­' veru dost, plazmu ani jednu aj ked je pravda ze s nimi prichadzam do styku malo­)
Odpovědět0  0
pepo096 | 30.9.200811:39
aj s tou spotrebou by som polemizoval. plazma ma dynamicku spotrebu energie, t.j. najvacsia bude, ked budes pozerat hokej :­-­)
V priemere je ale ta spotreba podobna s LCD. Mam 106 plazmu a nelutujem, kamarat ma LCD 90, subjektivne je moj obraz krajsi.
Odpovědět0  0
drak monitorak | 1.3.201021:32
Panove, tento monitor vlastnim jiz cca rok a jsem 100% spokojeny. Kdyz pracuji na PC, otocim smerem ke stolu. Kdyz koukam na TV, otocim k sedacce. Prijde mi to naprosto normalni a bezproblemove. Zaroven mam dojem, ze se tu pise dost o ruznych parametrech, ale nic moc praktickeho, takrikajic ze zivota. Ja tento monitor doporucuji.
Odpovědět0  0
T4fg | 24.7.200817:23
Dobrý den,ví někdo z vás zda příjmá tento monitor i klasický analog?Na vysočině není digitalizace a tak se ptám zda pustím Tv i přes klasickou anténu a analog.Děkuji
Odpovědět0  0
xfha | 25.7.200821:55
jo
Odpovědět0  0
snajprik (1652) | 23.7.20087:19
Velmi pekny test ako vždy, ale ked už ste vyberali LCD TV monitor na sledovanie filmov a pracu či hranie, tak ste mohli skusiť račej tento LCD monitor 28­" LCD ViewSonic VX2835wm stoji presne ako tento recenzovany presnejšie ­(10 878Kč­) a vyzera super. http:­/­/www.techtree.com­/techtree­/jsp­/article.jsp?print=1&article_id=83214&cat_id=630
Odpovědět0  0
Roderic (7) | 23.7.200810:24
Suhlasim, bolo by fajn, ak by sme si nasli na SW recenziu aj na ViewSonic VX2835wm.
Inak tento Samsung je celkom fajn.
Odpovědět0  0
AdamKoutskýak | 23.7.20087:02
Konečně někdo otestoval to co dnes lidi opravdu zajímá. Všichni testují ty 22­" mrdky bez HD. Takže ještě jednou díky za skvělou recenzi a frčím pro T260HD. Jinak nesouhlasím s cml11, na monitor takto vybavený a v tomto provedení čekám již několik let. Mám doma 19­"ACER FERRARI a ikdyž má integrovaný tuner je jako TV nepoužitelný. Na kancelářský­(gamesnický­) stůl ideální je T240­/260HD volba.
Odpovědět0  0
cml11 (419) | 23.7.20087:33
Také chválím za kvalitní recenzi. Jinak pokud nehodláte TV sledovat ze vzdálenosti pod půl metru, je fullHD na sledovní TV zbytečnost i u 24­" LCD. Zkuste se někde v obchodě s elektronikou podívat na 42­" LCD TV napojené na kvalitní zdroj signálu např. z BR disku. Od metru a půl pozorovací vzálenosti dál bude rozdíl fullHD a HDready prakticky nepozorovatelný a oči vám bude trhat něco naprosto jiného. 22­" mrdky, jak tomu říkáte, mají poloviční úhlopříčku a tak vysoké rozlišení by na nich bylo spíš k zlosti než užitku.
Odpovědět0  0
1  2  
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.